Här lägger jag upp texter och plus annat jag hittar och får för mig att visa. Men jag tänker nog mest lägga upp texter som jag har skrivit.

lördag 18 februari 2012

Ser du mig?

Se på mig
Hör på mig
Vill du veta av mig ens
Jag är här, jag står kvar,
med allt jag har att ge
Så lämna mig inte kvar
Ser du mig, hör du mig
Ville du någonsin ha mig

Öppna sinnet, salt på såret
Ingen vill veta
Ingen vill höra
Att försvinna låter allt lockande

Ta på mig
Le mot mig
Finnas där vid min sida
Jag kedjar dig vid min sida
Av kedjor som aldrig vill brytas
För viljan är starkare än lyckan, än kärleken
Och vill jag så kan jag
Känslor som höjs och svalnar
Finns det en mening med min smärta
Ska jag prisa och lova
Dig som aldrig brytt

Tomma känslor, ingen smärta längre
Smärtan har runnit ut
Finns bara jag nu
Finns inget vi
Finns inget annat än tomhet
se mig
hör mig
förlåt mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar