Här lägger jag upp texter och plus annat jag hittar och får för mig att visa. Men jag tänker nog mest lägga upp texter som jag har skrivit.

lördag 4 februari 2012

Usch vilken kyla men ett jä*la flyt har man

Idag har det känts som världens karusell. Upp och ned med värmen, strömmen, telefonsamtal till jouren och skrivandet som inte helt gick av. Så hade man också bowlingkväll med gänget.

Maffigt roligt att bowla med dem och jag bowlade, måste jag säga, ganska bra.
Hade askul idag även om värmen drog mitt humör ner över dagen. Men all olycka ska en fördel.
Blev ju mer bekant med mina grannar och vi hade skoj med att prata om saker och så klart klaga över värmen. >_0

Så idag har vart skoj, fast ryser fortfarande vid tanken på min frysdusch tidigare idag. Tro mig när jag säger att hoppa i en vak är något jag hellre gör om det betyder att jag kommer in i en bastu efteråt.

Även om jag har nu klagat mycket på kylan så var det inte helt fel. Tog en promenad ute och fick lite vackra kort att visa för er och gav mig lite sol på ansiktet.

Imorgon blir det att jobba, jobba, jobva stenhårt

Läsa bok, välja dikt, jobba med projekt och kolla igenom mina dikter att skicka in plus bearbeta mina texter från samtalen jag haft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar