Här lägger jag upp texter och plus annat jag hittar och får för mig att visa. Men jag tänker nog mest lägga upp texter som jag har skrivit.

fredag 3 februari 2012

Gävle, Emil Jensen och en jäkla snöstorm


Igår var man iväg till Gävle för en härlig poesiafton med Emil Jensen. Underbar poet och sångare som verkligen rörde mitt hjärta har nu själv börjat lyssna på hans låtar på spotify. ^_^
Har lagt upp bilderna här och på mitt  instagram konto emrys89.

Fick även världens vackraste solnedgång den dagen också. Fast varje ny dag blir en alldeles speciell solnedgång för mig.

Och sen blev det ju förstås världen snöstorm, så illa att jag tror att mina ögon blev kristall hårda.

Sen nu idag har man tagit och skrivit, gymat, handlat och ha allmänt trevligt med mina vänner. Fick även fler bilder idag. Ska lägga upp dem senare på mitt instagram konto och sen här.

Har haft en händelserik vecka och jag hoppas bara mer kommer nu. Imorgon blir det att diskobowla och jag ska se till och fota och filma mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar