Här lägger jag upp texter och plus annat jag hittar och får för mig att visa. Men jag tänker nog mest lägga upp texter som jag har skrivit.

fredag 3 februari 2012

Ett vinterlandskap


Här har jag gjort en video med en av mina dikter.
Njut! ^_^

Text:
Jag vill ha ett vinterlandskap
snön ska samlas framför dörren
Its cold, outside
Så jag håller dig nära
ditt hår kliar i mina fingrar
its cold outside so lets stay close to the fire
sluta inte snöa
täck himlen med bomullsregn
falla tyst, falla snabbt
håll mig nära
its cold outside
så släpp mig aldrig
ett vinterlandskap
likt ett gammalt julkort
sitter vi här
mina fingrar i ditt hår
och ansikten tryckta mot rutan
som lämnar immiga spår
its cold, its cold, its cold
so hold me dear
hold me close
för bara du kan värma ett fruset hjärta


© Emelie Vikström 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar