Här lägger jag upp texter och plus annat jag hittar och får för mig att visa. Men jag tänker nog mest lägga upp texter som jag har skrivit.

torsdag 16 februari 2012

Hjärtat går boom

här kan inte mitt hjärta sluta
Inte när det finns så mycket att göra
men jag skulle nästan önska
att hjärtat gick boom för sista gången idag
jag har inte tid
tid med att vara så här nervös
tid till att vara så här rädd
för nu gäller det
nu gäller det att våga
våga bryta sitt mönster

_________

Suck känner mig nervös 18:30 ska man ha poesiafton tur var så är man ju inte själv med att läsa upp men ändå.
Men som sagt det här bara ett till steg för att bryta mina gamla vanor.
För även om steget inte är så nytt eller ovanligt är det bara ett steg närmare till förbättring.
(^_^) önska mig lycka till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar