Här lägger jag upp texter och plus annat jag hittar och får för mig att visa. Men jag tänker nog mest lägga upp texter som jag har skrivit.

söndag 12 februari 2012

Inför Alla Hjärtans Dag

Det är snart Alla Hjärtans dag och ja för min del tycker det är en överdriven helg. ... Fast det kan ha att göra med att jag inte har någon att fira med (-_-) I alla fall håller vi nu på i klassen med att skriva kärleksdikter, temat är kärlek, så jag tänkte nog sätta up några varje dag, om jag hinner, inför AHD. För den delen så sitter jag just nu och tittar färdigt på en anime serie Serial Experminets Lain. Jag förstår knappt ett smack av den. :D Men jag antar att det är ok, lite roligt ibland att sitta där och luska. Men jag är vanligen bara en människa som gillar att få svaren till hands så fort jag känner för det men ja med såna här serier kan man inte göra så. Iallafall ska se om jag ska lägga upp några dikter imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar