Här lägger jag upp texter och plus annat jag hittar och får för mig att visa. Men jag tänker nog mest lägga upp texter som jag har skrivit.

fredag 6 april 2012

Känns isolerande

Det känns isolerande vissa dagar. Såna dagar försöker jag mig på en promenad inuti stan eller ett telefonsamtal.

Men mer än ofta önskade jag att jag hade någon jag bara kunde maila och snacka med någon som inte vet hur jag ser ut.

Jag vet. Det är enkelt att skaffa kontakt med vem som helst nu för tiden men jag kan inte släppa iden att det finns ingen chans att hitta någon som skulle vilja bara ... Ja snacka.
Att inte behöva bry sig om hur människan ser ut eller så. Bara någon jag kan säga hur jag mår idag till och hur den människan mår idag.

Usch nä nu låter jag väl som värsta grin Pelle men det så här jag ofta låter. Därför tror jag inte att någon kommer läsa det här och gå. 'Den människan vill jag prata mer med!'

Jag får lägga till några bilder också. Har jag tur så kommer de flesta för att kolla bilderna man har tagit. (-___-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar