Här lägger jag upp texter och plus annat jag hittar och får för mig att visa. Men jag tänker nog mest lägga upp texter som jag har skrivit.

tisdag 4 oktober 2011

King Lear dödande Underhållning

Vem hade trott att King Lear, en tragisk Shakespeare berättelse om en man som inser att bara en dotter verkligen älskade honom, försent och förlorar allt.

Man skulle ju inte kunna tro att en sådan tragisk historia om svek, kärlek, manipulation och sorg kunde vara så förbannat roligt. Men Schtunk (www.schtunk.se) klarade det.

Jag vet inte hur jag bättre ska förklara det än att säga att det hela har gett mig en sjuk svår hosta och jag kan inte sluta få anfall av stund vis skratt-anfall.

Allt igenom en underhållande kväll och jag undrar samtidigt vad jag kommer drömma om i natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar